სერვისული
მომსახურება
— ჩენი უპირატესობაა, რადგან ჩვენ გვყავს მცოდნე და კვალიფიცირებული თანამშრომლების დიდი შტატი, საკუთარი პროგრამული უზრუნველყოფა ჩვენი კლიენტების მოწყობილობის მონიტორინგისთვის, ფართო საპარტნიორო ქსელი.
პედანტურობა და საიმედობა
ჩვენ წარმოვადგენთ წამყვანი მსოფლიო მწარმოებლების ავტორიზებულ დილერებს სამაცივრო და სავაჭრო მოწყობილობის, ავტომატიზაციის სისტემების, ჰაერის კონდიციონირებისა და რაგულირებადი აირის გარემოს დარგში.
რეგიონში ერთადერთი სერტიფიცირებული კომპრესორების გარემონტების სერვისის ცენტრი BITZER, რომლებიც მაღალ საიმედობას განასახიერებენ დედამიწის ყველა კუთხეში.
საკუთარი სერვის ცენტრი
ჩვენი სპეციალისტები ახორციელებენ ნებისმიერი სირთულის სამაცივრო დანადგარის მომსახურებას და რემონტს უმოკლეს ვადაში.

სერვისის სამსახურის შექმნისას ჩვენ გამოვიყენეთ გამოცდილება, რომელიც მივიღეთ საცალო ვაჭრობის ისეთი მსოფლიოს ლიდერების მომსახურების დროს, როგორებიც არიან Carrefour, Billa, Auchan, Spar.
ვმუშაობთ ყოველთვიური სერვისული ღონისძიებების სიის მიხედვით, რომლებიც ტარდება ობიექტის ხელმძღვანელობასთან შეთანხმებით შეთანხმებულ დღეებში ამ სამუშაოების აუცილებელი გათვალისწინებით.
«Eurocold»-ის თანამშრომლობა დანადგარების მწარმოებლებთან სერვისული და სარემონტო სამუშაოების მაღალი ხარისხის, აგრეთვე საგარანტიო შემთხვევებში სამაცივრო სისტემების მწყობრიდან გამოსული კომპონენტების სწრაფად შეცვლის გარანტიაა.
აუცილებლობის შემთხვევაში სპეციალისტები ახორციელებენ სასწრაფო რემონტს. სერვისის სამსახური მუშაობს 24 საათი დღ-ღამეში.

საკუთარი სერვისის სამსახურის გარდა ჩვენ გვყავს პარტნიორები ყველა მსხვილ ქალაქში.
მონიტორინგი
დანადგარების ექსპლუატაციაზე დანახარჯების შემცირება;

დისტანციური წვდომის მოხერხებულობა და მოუგვარებლობების გამოვლენის გამარტივება;

დანადგარის გაცდენის დროის შემცირება უზრუნველყოფს სამაცივრე სისტემის ოპტიმალურ მუშაობას მაღაზიაში;

დროული ინფორმირება მუშობის პარამეტრების შემცირების შესახებ საშუალებას იძლევა თავიდან ავიცილოთ მოუგვარებლობა მის წარმოქმნამდე;

სისტემის ექსპლუატაციის სიმარტივე და მოხერხებულობა.
ონლაინ მონიტორინგის სისტემის დაყენება წყვეტს შემდეგ ამოცანებს:
სისტემის მუშაობის არსი მდგომარეობს შემდეგში:
1. ცივი მიწოდების სისტემაში ჩაირთვება დანადგარი დისტანციური მონიტორინგისთვის, რომელიც აკონტროლებს
მონაცემებს კომპრესორებში წნევის შესახებ.

ტემპერატურას გაგრილებად სათავსოებში და დანადგარში (მონაცემები აიღება ტემპერატურის გადამწოდებიდან).

მონაცემებს ფრეონის კონდენსატორზე ვენტილატორების ძრავების მდგომარეობის შესახებ.

მონაცემებს სამაცივრო კამერებში საორთქლებლებზე, ვიტრინებში და გაგრილებად სათავსოებში ვენტილატორების ძრავების მდგომარეობის შესახებ.
2. მონიტორინგის სისტემაში ჩადებულია დანადგარის ყოველი ერთეულის მუშაობის კრიტიკული პარამეტრები, რომლის ფიკსირებისას იგზავნება ავარიული შეტყობინება, რომელიც მიუთითებს ამა თუ იმ აგრეგატის მწყობრიდან გამოსვლაზე ან არაკორექტულ მუშაობაზე.
3. სისტემა მუშაობს ონლაინ რეჟიმში და აუცილებლობის შემთხვევაში აგზავნის ავარიის სიგნალებს მექანიკოსის ტელეფონზე ან ელექტრონულ ფოსტაზე, სერვისის სამსახურის დისპეტჩერთან, დამკვეთის წარმომადგენელთან.
ონლაინ მონიტორინგის სისტემის გამოყენების უპირატესობები:
ვიტრინებში, კამერებში და ყველა საჭირო სათავსოში ტემპერატურის რეჟიმის ზუსტი დაცვა.
ეს სიცივის მომხმარებელთა მართვის ოპტიმალური სისტემაა ნებისმიერი კონფიგურაციის სუპერმარკეტისთვის.
ინვესტიციების საუკეთესო ანაზღაურებადობის უზრუნველყოფა ენერგოდაზოგვის, მოცდენების და მომსახურების ხარჯების შემცირების ხარჯზე.
სისტემა ამოიგებს თავის თავს ექსპლუატაციის 1,5 წლის განმავლობაში.
ხდება დოკუმენტური მტკიცებულების უზრუნველყოფა და გაზომვების თვალყურის დევნა
შეესაბამება HACCP-ის (რისკებისა და კრიტიკული წერტილებით მართვის ანალიზის სისტემა) მოთხოვნებს.
ავარიული შემთხვევების 90%-ში მექანიკოსმა იცის დამტვრევის მიზეზი და ყველა საჭირო სათადარიგო ნაწილით მომარაგებული მიდის ავარიის აღმოსაფხვრელად.
ჩვენ ვიყენებთ ქუქიებს ჩვენი სერვისის გასაუმჯობესებლად
OK